Thursday, June 30, 2011

bad girl & angel-like boy :(

hmm... pde tajok entry.. mmg ta padan kan... org rmai da ketahui sume tu... lelaki baik untuk prempuan baik... db bgtu jga sebalik nye... bie aku fkir kan sal aku ngan bf aku... itu lah aku... ni lah kami... ta padan... die ta prsan ke?? atau die tau tp wat tatau utk jge hti aku @ kuage aku... yeah!! for ur information..aku cume ade sorg bf yg berani knl kan aku pde famly die... slpas aku khilangan die... hidup aku terumbang ambing dgn hidup rmaje aku.. tade 1 pon yg lepas die yg lyn aku mcm mne die lyan aku... tade!! smpai la akhir 2009.. aku jmpe bf aku yg skang... die lyn aku baek fes kelas... ble aku ngan die.. aku rse dunia ni aku yg punye... mmg bhgia.... lebih bhgia dri cinta dlu.. tp aku terkilan.. aku ta pernah di perkenal kan pde fmly die... ye.. adek2 kwn2 abg kakak die mgkin tau psal aku.... dri fb... tp ckup ke?? tp aku ta pernah pon mengetengahkan semua tu... tape la... aku paham.. kuage die mcm mne... aku paham.... tp kdg2 aku ta dpt na thn sendri semua tu... aku memberontak... tp aku ta penah bgtau die... aku jas ckp yg aku tade mood.. smpai di c2 je aku dpt ckp.. aku ta berani na meluah kan.... aku hrap aku dpt bertahan... tp berbalik pde tjok posting ni...klau die betol2 cintakan aku... seperti mne die sllu luah kan pde aku... yahh... aku sgt bertuah.. dan aku pom sgt mencintai die... tersangat dlm cinta aku pda die... tp seandainya... die bersama aku sekadar merasa bersimpati, tkot di anggap pengkhianat, bmbang tanggapan kuage aku @ sebgainya... aku kasihan kan die... ta perlu la syg... berterusterang.... aku akan terima... insya Allah... huhu... da mcm air terjun air mate aku... T__T aku ni pun sjak dpt tau ble msok stdy... asyik moody jep.. air mate sllu na kuwa.. sigh!! ta suke mcm ni...



hayati lgu ni... die terlalu sempurna bg aku.. dan aku sebalik nye... :(


notepad : tabah kan hati ku ya Allah... akuu terlalu mencintainya... Ahmad Syazwan bin Ismail...
 
COPYRIGHT © 2010-2011 HAK MILIK WANNASAKURAKIO a.k.a AISYASAKURA