Tuesday, June 21, 2011

bf again

sape ade bf.. pat2 akat ibu jri kaki... :) aku ade... hehehe.. bf kau ade fb ta?? hehe... fb la facebook.. :D msti ade kn.. submit relationship ta?? hehe.. msti la kan.. aku pon da... bf kau sllu on9 ta?? bf aku sllu.. tp aku ta ksah.. slen dari duk ngadap phone jep sms... ilang la ckit bosan die sms nan aku ari2 kan.. :) bape lme da korang nan bf @ gf korang?? aku nan die da ampir 2thun... lme ta?? lame la tu.. ade org lg lme.. hehe... bape kli bf korang updated status sal korg?? hehe.. aku..... jap aku kire.. w0ww.. zer0.. hehehe.. byk kan.. :) aku tgok kwn2 aku nye status.. sllu updated sal gf die... aku.. hampeh.. :( hahaha.. tade mkne nyem... jeles seyh... tp aku stedy jep.. sbb aku mls la na lyn bnde2 mcm tu... haha... ta pntg pom kan...:: sedar dri la weyh.. kau ingt kau canteq sgt ke.. na bf kau pndang kau sgt.. hahaha.. :D kau ingt kau ckup bgus utk die... :D 

notepad : entry ni tade kne mngene dgn entri aku yg lepas keyh... entri ni aku buat slpas aku cek aku nyem fb.. rse terkilan tetibe... senyummm.. :) 
 
COPYRIGHT © 2010-2011 HAK MILIK WANNASAKURAKIO a.k.a AISYASAKURA