Thursday, July 7, 2011

aku..

esok aku da pegi ke kl... utk mencapai cte2 aku.. hehehe... tatau ape prsaan aku srg ni.. smua ade.. ntmcm mne la khidupan aku ye.. tadpt aku na byg kan kot.. huhuhu.. :( berat je ati aku na tgglkan die kt cni... tp na wt mcm mne... td aku hang out ngan mama aku... best jln2... due org je okeyh... bkn sng... hahaha..... mse tu kte org ke mesre mol.. pegi lunch.... aku mkn nc padang.. mama aku pon.. aku mkan smbal, ayam goreng ngan ape ntah 1 ag tuh... hehehe... mama aku plak mkn syur ngka ngan mnde yg aku tatau na sebut tu.. hahaha... berselera skli kami mkn... smpai la aku kepedasan... hahaha... smpai merah bibir aku... aku ni mkn ske mkn pedas.. tp sambal td punye la pedas.. tak dpat na nolong dgn air... mse otw g bsuh tgn tu... trse mcm angelina jolie da bibir aku nih... hahaha... mama aku punye la ktwe ta hingat... hahaha... den kte ke tempat wyg.. sbb mmg cdngan kami... lpas mkn na tgok wayang cte 3, 2, 1 cinta... sbb adeq aku ckp cte tu sdp.. so mama aku na tgok la... tp ta dpt na tgok... huhuhu.... ri tu na tgok.. aku pegi tgok cte sekali lg... tp best gap cte tu... hehehe... so ble da ta jd pegi... kte org round2 mesre mol jap... mama aku berenti kat cosway bli lipstick... hahaha... ingt na mntk blikan bedak tuh... skli mhal gle... mlas ah aku... hahaha... den aku round2 den kuwa la... g ke kemaman plap... pegi basuh krete.. haha... pas bsuh kerete aku ngan mama aku g saloon.. wow!!! sdp... hahaha... mama aku steam ambut... aku tggu jep... den aku trse kebosanan ckit.. aku pun pegi bsuh muke... dkt saloon tu jgk.. aloh.. padan la ngan harga.. cuci muke urut2 ckit jep... hahaha.. hampeh tol... tp ok la... pas mama aku siap trus otw ke mcd... tggu wan kat sne.... hehehe... oh ye sblom aku lupe... mse kt  mesre mol tu.. aku try2 cri ksut cam ladiest... pastu ade 1 tu pdan ngan aku... cume ketat ckit la... hehe... mama aku un mcm berminat la na bli... aloh.. tade size besa ckit plap... sakit tol la... hahaha....tape la tade rezeki kot... hahaha... huh balik pade tggu wan kat mcd td... hahaha... aku mmg da rncang na jmpe ngan wan kat mcd lepas die blik keje... huhuhu... den tggu la... smapi la die smpai... tgok muke die... trse mcm na nges da.. hahaha... ble die cri2 aku kat mcd tu... den ble da nmpak aku ngan mama menanti die... die senyum... argghh!!! i love that smile damn much... hahaha.. aku akan merindui itu.. :( dlm siap mkan sume aku blik... tibe mse utk kte berpisah ari ni kan wan... sedeyh seyh... :(  

notepad : ye ye.. aku da berbaek ngan wan.... aku da mls na pkr hal mslah ni... aku na hepi je.. mls na pk lebeyh2.. kang aku gak merana... so ketepikan dan cri kebhagian ok... pengalaman menjadi pengajaran... tu la yg aku sllu aku pgg tiap kli aku kcewa.. klau aku ta kcewa skrg... mcm mne na dpt pengalaman... klau terjdi mse akan dtg... sekurang2 nye.. aku ade pengalaman... hehe.. senyummm.... :)
 
COPYRIGHT © 2010-2011 HAK MILIK WANNASAKURAKIO a.k.a AISYASAKURA