Friday, June 10, 2011

ganu:)

know i at ganu... hahahaha.. datang cni sbb sok my mom nak g umah org wat mkn.. hehe.. family gap kot.. aku ta pegi mls la.... aku kurang berminat la tmpt2 mcm 2.. hehehe... ape la aku nih... hish2.. :).. mlm ni aku stay umah my uncle... kt btu 6 kot.. hehehe.. ntah aku krg pasti.. adoi.. aku ari ni tdo je mnjang... ye la.. td bgun awal an... lam kete tdo smpai umah un tdo.. smpai an trse skit tonsil aku nih.. hahaha.. bgun jep dga my unti cri aku nyem kek yg aku buat pg td.. aku fkir kan kek tu ade lam kete... lpas aku cek.. amik kau tade.. :(  tetinggal dpn umah... hbis la kek aku.. sedeyh gle aku mse tuh.. ye la mcm mne ta sedeyh.. bkn men awal lg aku buat kek tuk family aku.. tup tup tertggl.. huhuhu.. sedeyh2.. :( tape la na wt cam ne.. bio je la kat c2.. hmm.. act. td aku brhajad na meet my huny buny kat ganu ni.. tp die da na blik plop... mle2 die ckp die blik sok... eyh tetibe blik ari ni plap... tape la na wt cam ne... tana jmpe aku le tu.. well dont care... ape2 je la kau.,, :) trime je la doe... skit ati tu mmg ah... ahh...mls ahh aku na fkir sume tuh... :) what ever!!!!!!!!
 
COPYRIGHT © 2010-2011 HAK MILIK WANNASAKURAKIO a.k.a AISYASAKURA