Sunday, June 19, 2011

macam-macam :)

lame sdh tdak ku ta updated ini blog.. :) aku skang idop tanpa intenet.. so na on9 pom kne dtg mcd ni... bru la bleh on9.. :) tape la na wt cam ne kan... hmm ape na cte mule yep? ok2.. fesly sal aku nyem pengajian la.. eyh eyh... lex lu.. aku lom stat stdy lg.. :) aku g dftar jep ri at kolej ptpl ampang.. :) ok la.. not bad... :) aku ske tmpt tu.. so far ok la... tp tmpat tu mcm bndar la.. hehehe... dpn die ade soping kompleks.. best kot... akak rohani tu ade kasi aku tgok jadual.. den die ckp ape yg aku kne stdy nt.. so far ok la... sume yg mmg aku na stdy slme ni an... hope aku dpt la stdy ngan elox2 & ta mehampa kan mama n abg aku tu... den yg ta best nyem... sal penginapan aku nt.. aku penim la.. hehe... 1 ag aku duk pkir sal mama aku.. nt aku stdy mama aku na duk mne... aku tamo mama aku duk jauh nan aku.. ingt aku na duk kl nan mama aku tu.. tp na duk mne.. abg aku ta cri lg umah tuk tggl. so wt mse skrg sblom abg aku dpt umah tuk tggl kne la aku duk berjauhan ngan mama aku.. huhuhu .. :( sedeyh nyem... tape.. hope sgt2 abg aku cri umah cpt2... nt tade la jauh aku duk ngan mama aku tuh... ok2.. cte sal nan sape aku g dftar ri tu... :) aku g nan abg n kazen aku jeh.. mse ari aku na naik ke kl tuh... unkel aku kne msok wad kau... so ta dpt la mama na ke kl skli nan aku... ye la... anty aku tu ta pndai bwk kete.. so mama aku la yg kne drive ke hospital.. hehe... tp skang da ok ckit.. so aku kne la dftar sndri.. aku yg ta pndai ni kne la pndai kan dri.. hehe.. well klau aku ta buat.. smpai ble aku na pndai kan.. hehe... yg pntg nye skang.. aku da tggl an sgle kngan pahit mnis aku di durian mas.. snyummm.. :) aku na mle kan idop bru... da lme aku idam kan idop bru ni.. ahirnye.. aku dpt.. :) senyum lagi... :) ok2 topik bru.. sal father day plap... :) mcm yg sdh trsurat an... aku ni anak yatim... :( thn ngis... my beloved abah da meninggal an kami sekeluarga... hmpir 3 thun.. :( ble fathers day menjelang.. ni time abah aku ade la... aku n adek akan mntak duit nan mama @ abah sndri utk bli hadiah.. hehe... ye la aku mne ade duit sndri.. so kne mntk la... yg pntg dri kami adik berdik.. tp skunk aku da ta buat mcm tu.. sbb aku da tade abah... aku cume ade unkel aku  je.. yg aku tggl nan die skang ngan mama aku.. ye la.. wlau pun aku ta tnjuk aku syg die.. tp lam ati aku ni.. aku syg sgt kat die.. aku berterima kasih kat die.. sbb lepas abah aku tade.. die la pengganti nye... ta lupe jge abg aku..die pom da mcm abah aku da.. hehe.. syg papa n abg... :) kak syg kamu.. mse unkel aku msok hospital tuh.... tuhan jep thu prsaan rsau aku.. aku ta tnjuk kan kat sape2 aku simpan lam ati.. sbb aku ta pndai na tnjuk ngan riak wajah.. tu lah aku.. spe yg knl aku... thu la aku mcm mne.. :) hehehe... nothing to say anymore... :)


notepad : aku rindu abah aku... aku ta saba na jd student balik... :)
 
COPYRIGHT © 2010-2011 HAK MILIK WANNASAKURAKIO a.k.a AISYASAKURA