Thursday, July 14, 2011

kehidupan

banyak nih yg aku na cite... aku da stat mnjdi student ptpl ampang okeyh... :) da orientasi sume.. tp na abis da... ari rabu da abis... mse ari rbu tu kteorg ke petrosains... hahaha... best la... dpt hang out ngan kwn2 bru an.. trse len... tp diorg spoting kot... ta kire laki or pompuan.. sume spoting.. hehehe... blik dri petrosains....kteorg mkn at ampang point.. kat foodcourt uh rmai.. mcm open table da... hehehe... tp bya sndri la... mkn rmai2... brak2 sume... den abis mkn... pegi blik ke kolej... sbb ade hari pendidik.. ade prsmbhan sume..... penyampaian adiah... aku mmg tade mnat hal2 mcm tu.. tp di sbb kan trpakse.. aku msok je la... student bru an... hahaha.. lps2 sume tu aku pun blik la... ble da blik./.. aku siap2 blik ke trgnu... sbb org ckp khamis jumaat sbtu ahad... da tade ape na buat.. so boley cuti... aku cdang na blik kt la... hmm... aku blik la ngan mama aku due org je kan... hmpeh ble tghari td... kwn aku dri ptpl msg yg hri jumaat kne pergi plap ke kolej untuk dpt jadual kls ngan dftar subjek.. sigh!!! bru je ingt na lepak2 kt umah.. nmpk nye ta dpt la.. huhuhu... mlm ni aku kne blik ke kl lg... mama da ke umah che mie.... so aku na nek bas mlm ni... kne la ssahkan wan... sory la bro.. ta sgje pon... lau ta.. aku ta ssh an kau sayang... :) thx au.. walau un kau ta ikhlas terpakse kot... lg pun... ble lg na jmpe lau ta mlm ni kan... sigh!!  

notepad:leteyh!!! tulah name nye student kan... :D
 
COPYRIGHT © 2010-2011 HAK MILIK WANNASAKURAKIO a.k.a AISYASAKURA