Sunday, July 17, 2011

confuse

okeyh2... sblom aku pegy tdo... n sblom aku pegy mmbazirkan air mte ni... aku na cite sal bru beberape mnit berlaku sblom aku type nih.... td duk chat2 ngan wan... den die mntak aku nye link blog nih... aku un bg la... ye la kan... aku ngan die tade rhsie2 ni... tp lau die aku tatau... stahu aku.. mmg aku ta pena merahsia kan pepe dri die.... klau yg die tatau uh... die ta tnye.. aku ta bgtau la... hmm.. okeyh.. da mellut na pertahankan dri... aku bengang kot... tetbe cam dingin ngan aku... asal... aku ade buat salah ke??? tp mcm biase.. die buat aku mcm tu... aku thn je prsaan aku nih na mrh.... die bleh wat tatau je okeyh... pdhal aku da meluah an ckit... die buat mcm tade pepe blaku... wth!!! ape pulak salah aku kali ni... mengalir air mate aku au..... seb la org ta nmpak... mmg nye die da set at mind die.. aku tade prsaan pe... argghh!!! tekanan aku.... peten aku an... lau de sesuatu ta puas ati ke ape.. aku boo trus... ta men smpan2... tp die... aku tau ade sesuatu yg buat die mcm tu.. die bleh syp.. buat tatau... aku yg bengong tatau pepe... na tau... die ta cte.... ok fine... thx eyh syg... wat perangai.... ta kesah un... aku lyn je ngan prgai kau uh... mmg kau suke an wat aku mcm ni syg.... sory la okeyh... lau kate2 aku lam blog ni wat kau tersinggung ke ape... skdar luahan je kot... tp lau trse ati tnpe aku sdar... maaf kan aku... ta bermksd un... skdar luahan hti je... harap maafkan aku... event u owes make me upset... i never set in my mind... u owez make me upset... but i owez thought u a the best man i ever had... :( 
salah aku kot... type bende2 bodoh.. smpai bf trse.. skang trime la... pdn muke aku... :(
notepad:skli lg maafkan na klu syg wase ati ngan kate2 na dlm blog ni... dop mksd nop luke kan ati syg... maafkan skli lg... sedingin mne pun syg lyn na.... wlau syg luke kan ati na... na ttp syg smpai ble2... truskan sgn prgai anda.. i can accept... bcoz i know u.. :'(
 
COPYRIGHT © 2010-2011 HAK MILIK WANNASAKURAKIO a.k.a AISYASAKURA