Tuesday, October 4, 2011

a new story of mylife

aku ingin menceritakan sesuatu yg selama ini aku simpan rapi di dlam hati aku. hehehe. now this blog not so public to others. bcos aku bru je tuka url. hehehe. yup. aku tuka url. so tade sape yg buleh cri aku dgn url lame. aku mls la na sign up account bru. lg pun. buat aku na byk2 account. :D BTW aku na cite sesuatu. dan aku na kongsi sesuatu. almost 2 years. aku menanti seseorg nih. actually, aku knl die almost 2 years. mse fes2 aku rapat ngan die. kami jas kawan. dan kami cume knl melalui stu game. IMVU name die. :D mse aku jmpe die kt sne. die ni begtu baek kot. everything we do 2gethr. but skjap je. bcoz mse tu aku sdg hngat dilamun cinta di alam realistik. dan aku menganggap die jas cinta alam maya. but im was wrong. after we not contact each other at that game. aku trse rindu. rindu sgt2. gile kan aku. sedangkan mse tu aku tgh bercouple ngan org len tu. hahaha. tp mcm mne aku na lari dah mmg ati aku tengah merindui die. tp aku thn je. smpai la ade satu mse yg agak lame jgk. kte org ketemu blik. dan dian layan aku bgtu baek. sayang aku pada die, semakin sayang.dan kteorg kwn baik. baik sgt2. da mcm kapel. tp die da ade gf mase tu. hahaha. so aku mcm pompuan simpanan die. dan die lelaki simpanan aku. eyh buleh plak mcm tu. hahaha. ntah la. tp mse tu aku bgtu bhgia trse. smpai kte org tuka2 no fon. den msg2 kol2. bhgia kot aku trse mse tu. mse aku ke kl. utk melanjutkan pelajaran. terjadi nye kejadian yang aku na selama ni. iaitu. berjumpa ngan die. pastu kte org jumpe. teramat lah bahagia mse tu. sape ta bhgia berjumpe ngan org yg kte syg selama ni. dan die ta penah tau. dia layan aku pun mcm gf die. aku syang die. sayang sgt2. selalu bermimpi kan aku jd milik die. tp aku tau mnde takan berlaku. so aku just boleh berangan. hahaha. lagi pun aku tamo die de mslah ngan gf. aku nmpk diorg cam bhgia je. even though senanye aku ta pena tgok. huhuhu. skrg kteorg da lme ta jmpe. bbm je ta pun msg je. huhuhu. miss him so much. actually, aku rndu die dlm game tu. ntah la. tp aku pun rindu die at real life. ohmigod. sabor aje lah. :) 

antara kenangan aku ngan die:





 senanye byk ag. tp not for public. hehehe. :D


p/s:aku sayang kau even what happen! :D
 
COPYRIGHT © 2010-2011 HAK MILIK WANNASAKURAKIO a.k.a AISYASAKURA