Thursday, November 3, 2011

pagi yang indah

"cinta itu tidak buta tapi ia memahami"

"melihat kamu bersamanya, membuat hati aku sakit. aku melepaskan kamu pergi kepadanya kerana aku sangat mencintai kamu."

yup, bagi aku pagi ni begitu indah. aku bangun pagi terlalu awal dan pagi yang terlalu awal ini, membuat aku bahagia. kerana aku dapat BBM dengan dia. dia yang aku amat sayang. dia telah membuat aku sentiase ingin tersenyum. yam, wanna rindu yam. pagi yang indah ini menjadi saksi senyuman yang terukir di bibir ini, tika berBBM dengan dia. aku ta dapat tidur, lalu aku pergi ke ruang tamu utk menonton tv. guest what! crita yang bagi aku amat bermakna. cerita itu bertajuk "tentang cinta". crita tu, tade pun mcm crta aku dgn yam. tp aku tau. disetiap kata-kata dalam cerita tu, bagi aku amat bermakna. kata-kata yang ada pada permulaan post ni. salah satu kata-kata dalam cerita tu. aku ta melepaskan yam, tapi aku pernah terdetik dalam ati aku untuk merampas yam dari pasangan die. aku merelakan. tapi aku masih perlukan die untuk menceria kan hari-hari aku. seandainya satu hari, dia meminta aku untuk melepaskan dia, aku rela. aku tau die lebih bahagia dengan pasangan die. 

song for yam :




have you kiss is royal thing i ever had.
i love you
 
COPYRIGHT © 2010-2011 HAK MILIK WANNASAKURAKIO a.k.a AISYASAKURA